Zmiana strategii promocji produktu

Koronawirus wprowadził chaos w naszym życiu codziennym, zmienił nawyki, ograniczył wolność i swobodę przemieszczania się, uniemożliwił podróżowanie, odizolował nas od rozrywek i ograniczył nie tylko prywatne ale i biznesowe kontakty. Zapewne nie prędko powrócimy do pełnej “normalności”. Biznesowo ma to również przełożenie w anulacji zaplanowanych eventów, targów, imprez promocyjnych, wyjazdów służbowych i promocji produktów. Jest to dobry moment na reorganizację zaplanowanych budżetów z możliwością promocji produktu w e-postaci. e-marketing w obecnych czasach stał się głównym motorem promocji produktu i marki. Bez tego narzędzia właściwie nie istniejemy. Wg najnowszych badań najlepszym rozwiązaniem jest przeniesienie ciężaru z promocji bezpośredniej, kontaktowej do internetu i zdalnej promocji marki. Najlepszym narzędziem okazuje się być obraz w najprostszej formie to oczywiście fotografia i w bardziej złożonej film. Coraz więcej klientów zmienia swoje budżety właśnie kierując się na tę formę promocji produktu. Najnowsza technologia ułatwia przygotowanie optymalnej prezentacji produktu gdzie potencjalny klient ma możliwość zapoznania się z cechami produktu. Począwszy od prostej fotografii packshotowej pokazującej produkt z ustalonej strony w tym detali, aż po fotografię obrotową ukazującą produkty z dowolnego kąta obracając produktem dowolnie w ramach 360 stopni, również sferycznie w osi pionowej.  Fotografia produktu i sprzedaż internetowa może okazać się nie tylko zbawieniem w tym trudnym okresie ale i rozwiązaniem, które zwiększy znacząco sprzedaż i przyniesie stałe wymierne korzyści.

zdjęcia produktowe
fotografia typu duch
fotografia packshotowa